https://pecicanews.ro/
Premii pentru elevii de la Şcoala Gimnazială nr. 2 (GALERIE FOTO)

Premii pentru elevii de la Şcoala Gimnazială nr. 2 (GALERIE FOTO)

La începutul lunii, Școala Gimnazială nr.2 Pecica a participat la Concursul intitulat ,,Numai cânt și voie bună’’, concurs regional cu participare internațională, cu elevii cei mai de seamă ai școlii.

Școala a fost reprezentată la fiecare dintre secțiunile concursului, aducând renume acesteia pentru talentele pe care le descoperă și le valorifică.

La secțiunea de debut, caricatură eleva Fabian Zsanett ne-a onorat cu premiul II, iar Sztojka Szidonia cu mențiune.

Monologul în grai popular a fost reprezentat de elevul Burta Bogdan, din clasa a VIII-a B, obținând mențiune.

Manifestarea teatrală și umoristică a elevilor Sima Delia și Burta Bogdan din clasa a VIII-a B a impresionat publicul, aceștia fiind recompensați cu premiul al III-lea.

Categoria cu cele mai multe premii acordate elevilor de la Școala Gimnazială nr.2 Pecica a fost cea de dans popular, unde elevii participanți s-au străduit din răsputeri să uimească prin grație, prin momente artistice cât și prin elemente specifice fiecărui tip de dans popular. Dansurile populare românești au fost reprezentate cu gingășie de micuții noștri din clasele pregătitoare și întâi obținând premiul II. Micuții s-au pregătit pentru concurs sub îndrumarea învățătorilor Nicolae Georgiana și Bacter Alexandru.

Dansurile minorităților naționale au fost reprezentate prin dansuri populare maghiare și interpretare instrumentală de țitere, fiind recompensat cu premiul al III-lea.

Elevii noștri au avut și o prestație originală specifică minorității rrome, interpretând un dans țigănesc, care  a impresionat atât juriul, cât și intreaga sală. Formația a obținut premiul al II-lea.

Întregul spectacol vizual, artistic și teatral a fost organizat și coordonat de doamnele profesoare Căciulă Diana și Stoicovici Anita, cu nelipsita susținere a doamnei director Bacsilla Eszter.

Loading...
CATEGORIES
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )