Liceul poate câștiga 3000 de euro cu votul pecicanilor

Liceul poate câștiga 3000 de euro cu votul pecicanilor

Liceul Teoretic „Gheorghe Lazăr” Pecica se numără printre cei 15 finaliști ai Concursul Național „Școala Verde” inițiat de E-ON România și poate câștiga premiul cel mare, cu votul pecicanilor.

Furnizorul de utilități a selectat din cele peste 100 de proiecte înscrise câte cinci pentru fiecare dintre cele trei categorii: Eco Știința, Eco Creație și Eco Școala.

Liceul pecican s-a înscris în categoria Eco Școala cu proiectul „Insula Verde”, grădina urbană amenajată în curtea școlii, fiind în finală alături de unități de învățământ din Mureș, Cluj, Sibiu și Brăila.

În etapa finală, fiecare școală a realizat o scurtă filmare în care își expune într-o formă cât mai atractivă proiectul, care a fost postată pe pagina de Facebook a organizatorului: https://www.facebook.com/E.ONRomania/posts/3374937639226836.

Grădina pecicană este descrisă de elevii de gimnaziu Milan Berindea și Denisa Elena Covariu și poate fi vizionată AICI.

Filmarea cu cele mai multe like-uri este declarată câștigătoare, școala primind un premiu în valoare de 3 000 de euro.

Proiectul liceului pecican, lnsula Verde, există de aproape un an, fiind realizată ca urmare a obținerii unei finanțări.

Grădina este un spațiu deschis și are scop educativ, de cercetare dar și recreativ.

În lnsula Verde sunt plantați puieți, dar și diferite tipuri de plante aromatice și decorative.

În plus, elevii au realizat căsuțe pentru păsări, s-a amenajat o zonă dedicată pentru reptile, ajutându-i astfel pe elevi să dobândească informații despre rolului plantelor și animalelor în viața comunității.

Cei care vor să sprijine liceul pecican, trebuie să intre pe pagina de Facebook a E.ON România și să dea like la postarea care descrie proiectul școlii, până la data de 22 noiembrie.

Loading...
CATEGORIES
Share This

COMMENTS

Wordpress (2)
  • comment-avatar
    Toth Elisabeta o săptămână

    Va doresc Bafta

  • comment-avatar

    mult noroc milane berindea

  • Disqus ( )